• Youtube
  • Instagram


Уул уурхайн томоохон компанид Администратор ажилд авна.





Үүрэг хариуцлага

• Компанийн хүчин төгөлдөр баримталж буй ёс зүйн дүрэм, нууцлалын бодлогыг дагаж мөрдөх

• Удирдлагын шийдвэр гаргалтын үйл явцыг явуулахад удирдах ажилтандаа цаг алдалгүй дэмжлэг үзүүлж, санал өгч байх

• Осмошн, РТБШ зэрэг бизнесийн системүүд дээр дараах ажил үүргийг гүйцэтгэх:

• Аяллын систем дээр ажилтны бүртгэлийг үүсгэж, шинэчлэх; дотоодын нислэгийг зохион байгуулж, аяллын захиалга хийх

• Ажилтнуудын дотоодын нислэгийн бүтэн жилийн хуваарь гаргахад дэмжлэг үзүүлэх, өөрчлөлтийг бүртгэх

• Олон улсын аяллын захиалгыг хийх

• Шаардлагатай үед нисэх буудал, зочид буудлын хооронд унаа зохицуулах

• Бараа материал, үйлчилгээний захиалга хийх, Засвар үйлчилгээний мэдэгдлийг өгөх, нэхэмжлэлийн дагуу төлбөр төлөх хүсэлт үүсгэх, АНСИ үүсгэх

• Удирдах ажилтанд ФРЭЕДОМ систем дээр зардал хаахад туслах

• Шинэ болон одоо ажиллаж буй ажилтнуудад зориулан МТ-ийн тоног төхөөрөмж, программ хангамжийн хүсэлт үүсгэх

• Ажилтанд шаардлагатай сургалтыг захиалах

• Хүний нөөцийн түнш (үүд)-тэй хамтран дараах асуудалд нэгдмэл систем хандлага баримтална: Цалин (Хураангуй/РТБШ/Ажлын хуваарийн дүрэм журам), аялал, ажил амралтын хуваарьт орсон аливаа өөрчлөлтийг цаг тухайд нь мэдээлэх

• Цахим цагийн бүртгэл, чөлөөний хүсэлт зэрэг ХН-тэй холбоотой бусад хүсэлт гаргах

• Ажилтны уурхайн талбар дээр амьдрах өрөөний хуваарьлалтын төлөвлөгөөг гаргах, өөрчлөлт хийх хүсэлтийг кемпийн багт уламжлах

• Оффисын ажилтнуудын хэрэглэх амны хаалтны захиалгыг хийх

• Гүнд ажиллах ажилтнуудын клетний тасалбарыг захиалах

• Шаардлагатай үед Ковидын халдвар авсан ажилтантай утсаар холбогдон явсан замын маршрут гаргах, голомтын ариутгал хийх газруудын тодорхойлох

• Шаардлагатай үед тоо мэдээлэл шивж оруулах

Мэргэжлийн боловсрол

Бакалавр ба түүнтэй адилтгах эсвэл түүнээс дээш боловсролыг коллеж, их, дээд сургуулийн хөтөлбөрт хамрагдан зэрэг, дипломыг авч эзэмшсэн байх.

Мэргэшил

Бизнесийн захиргаа эсвэл хийх ажлын чиг үүрэгт хамаарах мэргэшлийн чиглэл.

Туршлага

Тухайн мэргэжлийн боловсролын чиглэлээр сурч, зохих сургалтаар дамжуулан ажлын туршлага хуримтлуулсан байх.

Ажил амралтын хуваарь: 5/2

Ажиллах хугацаа: 6 сар

Анкет хүлээж авах хугацаа: 2022.12.14-ний өдрийг дуустал

Байршил: Хотод

CV-ийг info@caml.mn хаягаар хүлээн авна. Та доорх бичиг баримтын хуулбарыг хавсарган илгээнэ үү.

• Иргэний үнэмлэх

• Мэргэжлийн диплом, үнэмлэх, сертификат

• Цээж зураг 1%

Мөн 77130303, 94930303 дугаараас дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу.